Scroll

KAMPANYA KURALLARI

 

1.“Kiremitçi Kulübü” kampanyası 01.01.2021 – 31.12.2021 tarihleri arasında geçerli olup, KMT Yapı önceden bildirim yapmadan ve herhangi bir neden göstermeden bu kampanyayı durdurabilir veya uzatabilir.
2.Gönderilen tüm hediyelerin garanti belgeleri orijinal kutularının içerisinde veya üzerinde mevcuttur. Garanti belgeleri sonradan temin edilen evrak olmadığından dolayı, hediye paketini açtıktan sonra içinin ve dışının dikkatlice kontrol edilmesi önemlidir.
3.Ürünün orijinal kutusu içinden çıkan Garanti Belgesi ve irsaliyenin atılmaması gerekmektedir. Bu belgeler garanti süresi boyunca yaşayabileceğiniz arıza durumlarında yetkili servislere ibraz edilmesi gereken belgelerdir. Teslim aldığınız ürünlerin arızalı olması durumunda, ürün kullanım kılavuzundaki talimatlara göre hareket edilmeli ve ilgili ürünün Yetkili Servisi'ne başvuruda bulunulmalıdır.
4.Ürünlerin garanti süreleri irsaliye tarihi ile başlar, üreticinin belirlediği garanti süresi ile sona erer.
5.Beyaz Eşya gibi ağır ürünlerin, kargo taşımacılığı apartman kapısına kadar yapılmaktadır. Kata teslim, ev veya iş yeri içerisine teslim yapılmamaktadır.
6.Beyaz Eşya, TV gibi kurulum gerektiren ürünlerin paketinin Yetkili Servis tarafından açılarak kurulumun Yetkili Servis tarafından yapılması gerekmektedir. Yetkili Servis tarafından açılmayan ve kurulumu yapılmayan ürünler garanti kapsamı dışında işlem göreceğinden iadesi ve/veya değişimi kabul edilmemektedir. Bu konuda detaylı bilgiyi ilgili ürünün üreticisinden alabilirsiniz.
7.Yetkili Servis tarafından açılmayan ve kurulumu yapılmayan bu tür ürünler (6. Madde) garanti kapsamı dışında işlem göreceğinden iadesi kabul edilmemektedir. Bu konuda detaylı bilgiyi ilgili ürünün üreticisinden alabilirsiniz.
8.Hediye Kataloğunda yer alan ürünler stoklarla sınırlıdır. Seçtiğiniz hediyenin teknik nedenlerden dolayı sağlanamaması ya da stoklarının tükenmesi durumunda eş değerde bir hediye sunulacak veya www.kiremitci.com.tr portalindeki hediye kataloğu üzerinden yeni bir seçim yapma imkanı sağlanacaktır.
9.Seçilen hediyeler Tutkal Bilişim Hizmetleri A.Ş. tarafından temin edildikten sonra herhangi bir değişiklik yapılamaz. Seçtiğiniz hediyenin herhangi bir nedenle sağlanamaması durumunda, benzer özellikleri taşıyan muadil ürün gönderilir.
10. 6. Madde’ de belirtilenler haricindeki ürünler için, teslimat sırasında, kargo yetkilisinden ürünü teslim almadan önce ürün paketinin açılarak hediyenizin sağlamlığı ve hasarlı olup olmadığı kontrol edilmelidir. Herhangi bir hasar tespit edildiğinde, ürünü teslim eden kargo firması tarafından tutulacak hasar tespit tutanağı ile birlikte ürün iade edilmelidir. Teslim alındıktan sonra fark edilen hasarlı veya eksik ürünlerin sorumluluğu KMT Yapı ve/veya Tutkal Bilişim ‘e ait değildir.
11.Hediye puanlar nakde çevrilemez.
12.Seçilen hediyelerin teslim adresleri Türkiye Cumhuriyeti sınırları içerisinde olmalıdır.
13.Hediyelerin teslimat süresi 10 iş günüdür.
14.Her türlü anlaşmazlık halinde KMT Yapı ve Tutkal Bilişim’ in kayıtları kesin delil olarak esas alınacaktır.
15.Katalog baskısında oluşabilecek Tipografik ve baskı hatalarından kaynaklanan sorunlardan dolayı KMT Yapı ve Tutkal Bilişim sorumlu değildir.
16.Görseller temsilidir. Güncel stok ve puan bilgilerini KMT Yapı web sitemizden inceleyebilirsiniz.
17.Ürünler stoklarla sınırlıdır. KMT Yapı’nın önceden haber vermeden ürünleri ve ürün puanlarını değiştirme hakkı saklıdır.
18.KMT Yapı web portalındaki hediye kataloğundan hediye siparişi verilmesi, burada yer alan tüm kampanya şartlarının kabulü anlamına gelir.

 

KARGO TESLİMAT ŞARTLARI

— Hediye ürün teslimatlarında; kargo teslim fişini imzalamadan önce ürünün kargo kolisinde (ürünün orijinal kolisinin içine konduğu dış koli) herhangi bir hasar olup olmadığını kontrol ediniz. Kargo kolisi hasarlı olan hediyelerinizi teslim almayıp, kargo görevlisine iade etmenizi rica ederiz.


— Beyaz Eşya, TV gibi kurulum gerektiren ürün teslimatlarında; Lojistik firması tarafından düzenlenen teslim fişini imzalamadan önce ürünün dış ambalajında ve kolisinde (ürünün orijinal kolisinin içine konduğu dış koli) herhangi bir hasar olup olmadığını lojistik firma yetkilileriyle birlikte kontrol ediniz. Dış ambalajında hasarlı olan hediyelerinizi teslim almayıp, lojistik firma görevlisine iade etmenizi rica ederiz.

— Beyaz Eşya, TV gibi kurulum gerektiren ürünlerin paketinin Yetkili Servis tarafından açılarak kurulumun Yetkili Servis tarafından yapılması gerekmektedir. Yetkili Servis tarafından açılmayan ve kurulumu yapılmayan ürünler garanti kapsamı dışında işlem göreceğinden iadesi ve/veya değişimi kabul edilmemektedir. Bu konuda detaylı bilgiyi ilgili ürünün üreticisinden alabilirsiniz.

— Şayet ürünü teslim almak istiyorsanız, lojistik görevlisinin yanında ürünün sağlamlığını kontrol etmeniz gerekmektedir. Kontrol sonrasında kolide herhangi bir hasarla karşılaşırsanız (ambalaj ezilmesi, yıpranma, yırtılma, ezilme vb.) mutlaka lojistik görevlisinde bulunan hasar tespit tutanağının doldurulmasını talep ediniz ve ürünü teslim almayınız.


— Teslim aldığınız kargonun hasarlı çıkması durumunda aynı gün fotoğraflarını çekmenizi ve konuyu 1 iş günü içerisinde tarafımıza iletmenizi rica ederiz. 1 iş günü geçen hasarlı ürünler için maalesef işlem yapılamayacaktır.


— Yukarıda bildirilen yönlendirmelerden hiçbirisini yapmadıysanız ne yazık ki ürününüzle ilgili iade ve değişim yapılamayacak ve bu durumdan KMT Yapı ve Tutkal Bilişim Hizmetleri sorumlu tutulamayacaktır.


— Beyaz Eşya gibi ağır ürünlerin, kargo taşımacılığı apartman kapısına kadar yapılmaktadır. Kata teslim, ev veya iş yeri içerisine teslim yapılmamaktadır.


—Ürünün orijinal ambalajı içerisinde, ürünle ilgili eksiklik veya hasar varsa teslim alındığı gün  hediye sitemizin “İletişim” sayfasında bulunan iletişim formunu doldurarak iletmenizi rica ederiz. Aksi halde ürünle ilgili iade ve değişim yapılmamaktadır.


— Ürünün Garanti Belgesi'nin atılmaması gerekmektedir. Teslim aldığınız ürünlerin çalışmaması durumunda, ürün kullanım kılavuzundaki talimatlara göre hareket etmenizi rica ederiz. Çalışmayan ürünler için ilgili ürünün Yetkili Servisi'ne başvuruda bulunabilirsiniz.

— Hediyenin talep ettiğiniz hediyeden farklı çıkması durumunda kargoyu almış olduğunuz tarihten itibaren 14 gün içinde orijinal ambalajıyla ve iade sebebini belirterek aşağıdaki adrese göndermeniz gerekmektedir;


 

Not: Arızalı çıkan hediyeler için lütfen ilgili firmanın Yetkili Servisi'ni arayınız.


Tutkal Bilişim Hizmetleri A.Ş.
Adil Mah. Gazanfer Sok. No:6/A Sultanbeyli İstanbul

— Değerli Üyemiz; Talep etmiş olduğunuz ürün teknik servis kurulumu gerektiren bir ise ve ürününüzün kurulumunu ileriki bir tarihte yaptıracaksanız; ürünü hasarsız şekilde teslim aldıktan sonra kurulum tarihine kadar ürünü saklama koşullarından sorumlu olmaktasınız. Kurulum tarihinde üründe herhangi bir hasar v.b. sorun ile karşılaştığınızda üzülerek, KMT Yapı ve Tutkal Bilişim’in sorumlu olmayacağını belirtmek isteriz.

Tutkal Bilişim Hizmetleri A.Ş.